Komórki organizacyjne
Naczelnik Marta Wepa
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.urzad@um.warszawa.pl
pokój: 007
telefon:
- 22 443 40 00 - punkt informacyjny
- 22 443 40 10 - działalność gospodarcza
- 22 443 40 04 do 06 - architektura, geodezja, gospodarka nieruchomościami, infrastruktura, kultura, ochrona środowiska, oświata, sport, sprawy lokalowe, zdrowie
- 22 443 40 01 - fax
zakres działania:
- wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów,
- zbieranie informacji na temat stanu spraw kierowanych za pośrednictwem Wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu, a także informowanie o stanie ich realizacji w zakresie przestrzegania terminów i procedur,
- przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz, a także opracowywanie propozycji udoskonaleń zasad i procedur obsługi interesantów oraz ich wdrażanie,
- wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej i zezwoleń.
Naczelnik Katarzyna Przybyszewska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wag@um.warszawa.pl
pokój: 005
telefon: 22 443 41 30
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami, a także z administrowaniem lokalami, w których mieszczą się Urząd Dzielnicy i delegatury biur,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez Wydział,
- zapewnienie zaopatrzenia,
- zapewnienie obsługi telekomunikacyjnej,
- zapewnienie obsługi transportowej,
- zapewnienie obsługi technicznej,
- wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów,
- prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Dzielnicy.
Naczelnik Anna Dąbrowska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wab@um.warszawa.pl
pokój: 206-207, 208, 209
telefon:
- 22 443 41 14, 22 443 41 15 - prawomocność decyzji, dziennik budowy, udostępnianie dokumentacji
- 22 443 41 19, 22 443 41 20, 22 443 41 16 - warunki zabudowy, cel publiczny, wypis i wyrys z miejscowych planów, zaświadczenia o zgodności z planem miejscowym, zaświadczenia o rewitalizacji, opinie
- 22 443 41 17, 22 443 41 18 - zgłoszenia, pozwolenia na budowę/rozbiórkę, przeniesienie pozwolenia, informacja publiczna
zakres działania:
- w zakresie architektury i budownictwa - wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, wezwań i zawiadomień
- w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego - wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, wezwań i zawiadomień
- w zakresie transportu kolejowego - udzielanie bądź odmawianie zgody na odstępstwo dopuszczające usytuowanie budowli i budynków w sąsiedztwie linii kolejowej, nie mogących zakłócać działania urządzeń służących do prowadzenia ruchu kolejowego,
- w zakresie własności lokali - wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali
- w zakresie dróg powiatowych i gminnych - wydawanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Główny Księgowy Dzielnicy Agnieszka Kowalczyk
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wbk@um.warszawa.pl
pokój: 116
telefon: 22 443 41 45, 22 443 41 46, 22 443 41 60, 22 443 41 55
zakres działania:
- opracowywanie propozycji do projektu załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m.st. Warszawy,
- prowadzenie gospodarki środkami finansowymi na podstawie załącznika dzielnicowego do uchwały budżetowej m. st. Warszawy,
- prowadzenie rachunkowości i obsługi finansowo – księgowej Dzielnicy,
- naliczanie, pobór oraz windykacja opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie wstępnej windykacji należności cywilnoprawnych i publicznoprawnych z obszaru dzielnicy – wysyłanie wezwań do zapłaty i upomnień,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych, sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego, sprawozdań finansowych oraz sprawozdawczości opisowej dotyczącej Dzielnicy,
- analiza dokumentów przedkładanych do kontrasygnaty oraz prowadzenie ewidencji zaangażowania środków,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
podlega mu:
- Referat Finansowo-Księgowy
- Referat Gospodarki Odpadami i Podatku Vat
Naczelnik Bożena Bogusz
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wgn@um.warszawa.pl
pokój: 218, 219, 220
telefon: 22 443 40 90, 22 443 40 94
zakres działania:
- prowadzenie spraw w zakresie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, zagospodarowania nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, terminów oraz innych spraw wynikających z umów oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste;
- kontrola wykonywania umów i rozwiązywanie umów użytkowania wieczystego;
- składanie wniosków do sądu o ustanawianie i wykreślenie hipotek stanowiących zabezpieczenie wierzytelności m.st. Warszawy ;
- zadania związane z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi we władaniu szkół, placówek oświaty i wychowania m.st. Warszawy, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej m.st. Warszawy nie posiadających osobowości prawnej, w zakresie zawierania umów najmu, dzierżawy i użyczenia na okres do 3 lat;
- prowadzenie spraw z zakresu wyrażania zgody właścicielskiej w trybie art. 83 ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody dla nieruchomości m.st. Warszawy;
- udostępnianie nieruchomości w celu realizacji, modernizacji, naprawy, konserwacji i eksploatacji inwestycji liniowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi;
- obciążanie ograniczonymi prawami rzeczowymi – użytkowaniem lub służebnością przesyłu;
- prowadzenie spraw ustanowienia służebności przejścia i przejazdu na nieruchomościach m.st. Warszawy oraz spraw ustanowienia drogi koniecznej;
- naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości oraz zawieranie, zmiana i rozwiązywanie umów dzierżaw, najmu i użyczenia na okres nie dłuższy niż trzy lata, nieruchomości gruntowych będących we władaniu lub stanowiących własność m.st. Warszawy;
- prowadzenie spraw dotyczących ustanowienia lub wygaśnięcia trwałego zarządu nieruchomości położonych na terenie dzielnicy, będących własnością m.st. Warszawy oraz opłat z tytułu prawa trwałego zarządu;
- prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w stosunku do nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy;
- regulacja stanu prawnego gruntów na rzecz m.st. Warszawy, zakładanie i aktualizowanie ksiąg wieczystych,
- prowadzenie spraw z zakresu scalenia i podziałów nieruchomości w trybie art. 101-108 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
- zadania związane z udostępnianiem stanowisk do prowadzenia handlu obwoźnego;
- prowadzenie zasobu nieruchomości m.st. Warszawy;
- regulacja praw do gruntu ogrodów działkowych;
- regulacja praw do nieruchomości m.st. Warszawy na rzecz spółdzielni mieszkaniowych oraz ich związków;
- prowadzenie spraw w zakresie nabywania nieruchomości na własność m.st. Warszawy;
- prowadzenie postępowań mających na celu przeciwdziałanie zasiedzeniu gruntów m.st. Warszawy;
- prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem m.st. Warszawy w postępowaniach administracyjnych dotyczących zwrotów wywłaszczonej nieruchomości lub jej części;
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nieruchomości przeznaczonych do zbycia w trybie przetargowym, bezprzetargowym i rokowań;
- udział w postępowaniach sądowych dotyczących nieruchomości m.st. Warszawy;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nieodpłatnego trwałego zarządu gruntami w pasie drogowym dróg gminnych oraz kontrolowanie i egzekwowanie prawa własności m.st. Warszawy w pasach drogowych dróg gminnych.
Naczelnik Andrzej Pylak
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wir@um.warszawa.pl
pokój: 201
telefon:
- 22 443 41 70
- 22 443 41 72- drogi
- 22 443 41 76 - wodociągi i kanalizacja
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i rozwojem infrastruktury komunalnej w zakresie systemów: wodociągowo-kanalizacyjnego, ciepłowniczego, elektroenergetycznego i gazowego,
- monitorowanie procesów rozwojowych (samoistnych i stymulowanych zamierzeniami planistycznymi) Dzielnicy w celu dokonania oceny zapotrzebowania oraz rezerw zaopatrzenia w media energetyczne, wodę i kanalizację,
- badanie spójności planów rozwoju przedsiębiorstw energetycznych z założeniami do planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze Dzielnicy,
- ewidencja urządzeń infrastruktury komunalnej umożliwiająca utworzenie, wdrożenie i eksploatowanie ogólnomiejskiego systemu numerycznego, wchodzącego w skład Systemu Informacji Przestrzennej m.st. Warszawy, w zakresie branż, o których mowa w pkt 1,
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o drogach, w odniesieniu do dróg gminnych, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- realizacja zadań związanych z utrzymaniem i remontami dróg gminnych, w tym przygotowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych w tym zakresie, obejmujących także będące w zarządzie Dzielnicy drogi wewnętrzne,
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań technicznych z zakresu inżynierii ruchu na drogach gminnych oraz współpraca w tym zakresie z Biurem Drogownictwa i Komunikacji,
- wykonywanie czynności w zakresie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami w odniesieniu do dróg gminnych,
- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach zagrożeń i awarii,
- wykonywanie zadań z zakresu utrzymania i funkcjonowania iluminacji obiektów,
- administrowanie i opieka nad pomnikami i miejscami pamięci narodowej usytuowanymi na terenie Dzielnicy, w tym w obrębie pasów drogowych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych określonych w załączniku dzielnicowym do budżetu m.st. Warszawy i wieloletnim programie inwestycyjnym,
- bieżące rozliczanie wydatków inwestycyjnych,
- wykonywanie czynności związanych z końcowym rozliczeniem zadania i przekazaniem wytworzonego majątku przyszłemu użytkownikowi - po zakończeniu procesu inwestycyjnego we współpracy z Głównym Księgowym Dzielnicy,
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych dzielnicy - rocznych i wieloletnich,
- przekazywanie danych o wykonaniu inwestycji do Biura Rozwoju Miasta,
- sporządzanie propozycji (w zakresie finansowym i rzeczowym) zadań inwestycyjnych do uwzględnienia w załączniku dzielnicowym do budżetu m.st. Warszawy i wieloletnim programie inwestycyjnym oraz propozycji zmian w załączniku dzielnicowym w trakcie trwania roku budżetowego wraz z wynikającymi z tego zmianami w wieloletnim programie inwestycyjnym, stanowiącym załącznik do budżetu m.st. Warszawy,
- sporządzanie i aktualizacja harmonogramów dla zadań inwestycyjnych ujętych w załączniku dzielnicowym do budżetu m.st. Warszawy,
- opracowywanie sprawozdawczości (w zakresie finansowym i rzeczowym) dotyczącej zadań inwestycyjnych ujętych w dzielnicowym załączniku do budżetu m.st. Warszawy, w tym miesięcznej informacji o stanie realizacji dzielnicowych zadań inwestycyjnych,
- współpraca z właściwymi biurami (w tym uzyskiwanie stosownych opinii) w zakresie planowania i realizacji zadań inwestycyjnych,
- monitorowanie zadań i inwestycji dzielnicowych realizowanych przez podmioty realizujące zadania inwestycyjne.
Naczelnik Grażyna Garwacka
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wos@um.warszawa.pl
pokój: 212
telefon:
- 22 443 40 18 - zgłoszenia w sprawie usunięcia drzew, place zabaw
- 22 443 40 17 - utrzymanie zieleni, decyzje w sprawie usunięcia drzew
- 22 443 40 16 - czystość, drogi, zwierzęta
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Dzielnicy,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem terenów i obiektów zieleni na terenie Dzielnicy,
- kontrola przestrzegania wymagań ochrony środowiska,
- kontrola zgodności sposobu korzystania ze środowiska przez przedsiębiorców z wydanymi zezwoleniami i obowiązującym prawem,
- opiniowanie wniosków o wydanie decyzji administracyjnych,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie działania Wydziału,
- kontrola właścicieli nieruchomości i egzekucja administracyjna w zakresie wykonywania obowiązków związanych z zapewnieniem utrzymania czystości i porządku,
- realizacja zadań z zakresu rolnictwa w tym:
w zakresie ochrony roślin uprawnych,
prowadzenie działalności informacyjnej wśród rolników w zakresie wykorzystania środków z UE, - realizacja zadań w zakresie ochrony zwierząt,
- ewidencjonowanie obiektów objętych ochroną wynikającą z przepisów o ochronie przyrody,
- nadzór oraz utrzymywanie ujęć wody oligoceńskiej będących w administrowaniu Dzielnicy,
- realizacja zadań związanych z zapobieganiem i zwalczaniem bezdomności zwierząt na terenie Dzielnicy,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
Naczelnik Dorota Gajewska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.sekretariat@um.warszawa.pl
pokój: 108
telefon: 22 443 40 25
- 22 443 41 06 - Sekretariat Zarządu Dzielnicy
- 22 443 40 26 - Rada Dzielnicy
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną i organizacyjną spotkań, narad z udziałem Naczelników Wydziałów i Członków Zarządu Dzielnicy,
- obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy i jej Komisji,
- inicjowanie tworzenia projektów współfinansowanych ze środków funduszy europejskich w zakresie właściwości dzielnicy,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami,
- organizacja pracy Urzędu Dzielnicy,
- obsługa kancelaryjna Zarządu Dzielnicy,
- przekazywanie uchwał Zarządu Dzielnicy według właściwości,
- prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy,
- udzielanie pomocy radnym Dzielnicy w sprawowaniu ich mandatu,
- kierowanie uchwał Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością,
- prowadzenie rejestrów uchwał Rady Dzielnicy,
- prowadzenie rejestrów interpelacji i wniosków,
- udzielanie informacji na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy oraz zainteresowanym podmiotom z terenu dzielnicy,
- przygotowanie i składanie wniosków aplikacyjnych we współpracy z biurami merytorycznymi,
- prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów planowanych i realizowanych na terenie dzielnicy w ramach określonych funduszy europejskich,
- utrzymywanie kontaktów z Biurem Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego oraz z Biurem Pomocy i Projektów Społecznych,
- utrzymywanie kontaktów z urzędami centralnymi (w szczególności z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim oraz organami samorządowymi zaangażowanymi w proces wdrażania funduszy Unii Europejskiej),
Naczelnik Renata Mroczkowska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wow@um.warszawa.pl
pokój: 215
telefon:
22 443 40 39
zakres działania:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i wyposażeniem przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, między innymi w pracownie internetowe i centralne biblioteki multimedialne,
- wykonywanie zadań związanych z zapewnianiem dostępności do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, w tym udział w pracach związanych z naborem do szkół ponadgimnazjalnych, tworzeniem warszawskiej sieci szkół oraz prowadzeniem inwestycji,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki oraz rocznego przygotowania przedszkolnego,
- prowadzenie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w realizacji zadań o charakterze lokalnym,
- prowadzenie spraw kadrowych Dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, w tym przygotowywanie propozycji dodatków motywacyjnych i funkcyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Prezydenta m.st. Warszawy II-go stopnia oraz medalu Komisji Edukacji Narodowej, wnioskowanie o przyznanie nagrody Prezydenta m.st. Warszawy I-go stopnia, nagrody Kuratora Oświaty oraz nagrody ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania nauczycielom szkół,
- wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem konkursów na stanowiska Dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy materialnej dla uczniów,
- prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem opłat za kształcenie i dokształcanie nauczycieli,
- prowadzenie spraw związanych ze współpracą międzynarodową oraz udziałem uczniów, nauczycieli oraz szkół w programach międzynarodowych,
- prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem dotacji dla przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez podmioty niepubliczne, z wyłączeniem szkół specjalnych i placówek specjalnych,
- prowadzenie spraw związanych ze sprawdzaniem kompletności, poprawności i zgodności ze stanem faktycznym danych oświatowych gromadzonych w bazach danych oświatowych,
podlegają mu:
- PLACÓWKI PUBLICZNE
- Przedszkole nr 259 "Leśna Bajka"
- Przedszkole nr 260
- Przedszkole nr 261 „Pod dębami”
- Przedszkole nr 262
- Przedszkole nr 434
- Szkoła Podstawowa nr 171 im. Stanisława Staszica
- Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej
- Szkoła Podstawowa nr 173 im. Górników Polskich
- Szkoła Podstawowa nr 174 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza KościuszkiSzkoła Podstawowa nr 353 im. „Wielkich Odkrywców”
- Szkoła Podstawowa nr 385 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- CLXIII Liceum Ogólnokształcące
- Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 23
Naczelnik Karolina Baranowska
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wpks@um.warszawa.pl
pokój: 111
telefon:
- 22 443 40 47 - kultura
- 22 443 40 27 - promocja
- 22 443 40 49 - sport
zakres działania:
- promocja dzielnicy,
- działalność kulturalna,
- nadzór nad instytucjacmi kultury działającymi w dzielnicy,
- sport i rekreacja,
- ewidencja miejsc pamięci narodowej położonych na obszarze dzielnicy,
- organizowanie spotkań z mieszkańcami,
- prowadzenie konsultacji społecznych,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688, z późn. zm.) działającymi na obszarze dzielnicy,
Naczelnik Piotr Zieliński
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.wsz@um.warszawa.pl
pokój: 216
telefon:
- 22 443 40 59 - sprawy lokalowe
- 22 443 40 60 - świadczenia wychowawcze (500+)
- 22 443 40 63 - świadczenia "Dobry start" (300+)
- 22 443 41 90 - świadczenia rodzinne (zasiłki rodzinne, świadczenia rodzicielskie, jednorazowe zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, świadczenie "Za życiem")
- 22 443 41 91 - świadczenia opiekuńcze
- 22 443 40 64 - fundusz alimentacyjny
- 22 443-40-64 - postępowania wobec dłużników alimentacyjnych
zakres działania:
- utrzymywanie i eksploatacja gminnych zasobów lokalowych,
- prowadzenie spraw dotyczących spadków nabytych przez m.st. Warszawa i Skarb Państwa, w tym związanych z długami spadkowymi, gdy w skład masy spadkowej wchodzi:
- prawo własności do nieruchomości lokalowej,
- ograniczone prawo do nieruchomości lokalowej.
- prowadzenie ewidencji nabytych w drodze spadku praw, o których mowa w pkt 2 lit. a i b,
- monitoring wspólnych działań z organizacjami pozarządowymi w celu realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia,
- utrzymywanie ośrodka pomocy społecznej i innych placówek pomocy społecznej o charakterze lokalnym
- realizacja zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, Rodzina 500+ oraz „Dobry Start”
- realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej i spraw społecznych.
Podlegają mu:
- Referat Świadczeń Rodzinnych, Wychowawczych i Funduszu Alimentacyjnego
- Referat Polityki Lokalowej i Zarządu Zasobów Lokalowych
- Jednoosobowe stanowisko pracy ds. profilaktyki i spraw społecznych
Mecenas
- Jan Burbo
- Paweł Barańki
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.urzad@um.warszawa.pl
pokój: 214
telefon: 22 443 40 52, 22 443 40 53
zakres działania:
- wydawanie opinii prawnych w sprawach należących do zakresu działania Dzielnicy na podstawie art. 11 ust. 2 Ustawy, w sprawach przekazanych do realizacji Dzielnicom na podstawie statutów Dzielnic oraz innych uchwał Rady m.st. Warszawy, w sprawach przekazanych do realizacji Członkom Zarządów Dzielnic oraz pracownikom Wydziałów dla Dzielnicy na podstawie upoważnień lub pełnomocnictw udzielonych przez Prezydenta, Zastępcę Prezydenta lub Skarbnika, z zastrzeżeniem zadań Biura Prawnego, a także w sprawach związanych z organizacją Urzędu Dzielnicy,
- wykonywanie zastępstwa procesowego, w sprawach należących do zakresu działania Dzielnicy na podstawie art. 11 ust. 2 Ustawy, w sprawach przekazanych do realizacji Dzielnicom na podstawie statutów Dzielnic oraz innych uchwał Rady m.st. Warszawy, a także w sprawach przekazanych do realizacji Członkom Zarządów Dzielnic oraz pracownikom wydziałów dla Dzielnic na podstawie upoważnień lub pełnomocnictw udzielonych przez Prezydenta, Zastępcę Prezydenta lub Skarbnika oraz w sprawach dotyczących nieruchomości położonych na terenie Dzielnicy, z zastrzeżeniem zadań Biura Prawnego.
Kierownik Robert Postek
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.it@um.warszawa.pl
pokój: -113
telefon: 22 443 41 37
- zapewnienie obsługi informatycznej Urzędu Dzielnicy oraz delegatur,
- zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych Urzędu Dzielnicy oraz przetwarzanych w nich danych,
- utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej, administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi, serwerami i kontami użytkowników,
- zapewnienie obsługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej,
- pomoc w wykonywaniu zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów.
Kierownik Jerzy Błaszczyk
adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33
email: wesola.zp@um.warszawa.pl
pokój: 210
telefon: 22 443 40 69
zakres działania:
- zarządzanie procesem przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz konkursów w Urzędzie Dzielnicy,
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
- przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych przeprowadzonych w Urzędzie Dzielnicy,
- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w związku z udzielanymi w Urzędzie Dzielnicy zamówieniami publicznymi,
- współpraca z gospodarstwami pomocniczymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w Dzielnicy w zakresie udzielania zamówień publicznych,
- wykonywanie zadań w zakresie budowania i prowadzenia bazy danych o zamówieniach publicznych w m.st. Warszawa,
- opracowywanie projektów planów dotyczących udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Dzielnicy,
- sprawozdawczość i raportowanie z udzielonych zamówień publicznych w Urzędzie Dzielnicy na rzecz Biura Zamówień Publicznych.