Imieniny: Elżbieta, Katarzyna, Klemens
środa 25 listopada 2020

Pogoda

Urząd Dzielnicy Wesoła

16/07/2020

AKTUALNE ZASADY DZIAŁANIA URZĘDU

  1. Urząd pracuje od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
  2. Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl
  3. Urząd Stanu Cywilnego w Wesołej jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w innych działających siedzibach USC. Najbliższe punkty USC: Dzielnica Wawer ul. Włókiennicza 54 (Odpisy aktów stanu cywilnego – tel.: 22 443 12 62; 22 443 41 96; Małżeństwa, zgony, urodzenia – tel.: 22 443 12 88, 22 443 12 89) lub Dzielnica Praga Południe ul. Grochowska 274  - tel. 22 443 95 96)
  4. Bez uprzedniego umówienia możliwe jest składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu).
  5. Kasa w Urzędzie – przyjmuje wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi.
  6. Odwołane są wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie Urzędu (m.in. dyżury Radnych, Rady Seniorów, Komisji Dialogu Społecznego, bezpłatne porady prawne, itp.). Tu można przeczytać jak skorzystać z bezpłatnej porady prawnej na odległość.

Zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych w formie elektronicznej bądź telefonicznej oraz przekazywania dokumentów przez ePUAP.

Adres Urzędu m.st. Warszawy na platformie ePUAP: /UMSTWarszawa/skrytka

Link do katalogu spraw: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw

 Kontakt z Urzędem Dzielnicy Wesoła:

tel.    22 443 40 00
faks  22 443 40 01
e-mail: wesola.urzad@um.warszawa.pl

Warszawa Wspiera (pomoc osobom starszym i potrzebującym pomocy podczas pandemii COVID-19): 22 443 40 86